O firmach kurierskich jest głośno od dłuższego czasu. Odkąd
ludzie ze zdwojoną częstotliwością korzystać z tego sektora w Internecie na
różnego rodzaju forach pojawiły się opinie. Niekiedy są przychylne i pochlebne
niekiedy dość ostre z nutą rozgoryczenia. Pamiętajmy jednak, że osoby piszące
posty pozostające anonimowym nie zawsze piszą prawdę. Ale pomijając ten fakt
mówiąc o firmach przewożących nasze paczki nie sposób ominąć pracy kuriera. To
on wystawia całej spółce wizytówkę, on ma bezpośredni kontakt z klientem i to
on w głównej mierze wpływa na ogólne postrzeganie firmy.
Możemy wiele pisać na temat oferty kurierskiej. Jest ona
rozbudowana i posiada szeroki wachlarz opcji tak by każdy znalazł coś dla
siebie. Ale nie dodatkowe warianty czy ceny
przesyłek kurierskich ups decydują o naszym ostatecznym wyborze. A właśnie
zachowanie, kultura osobista, pomoc, łatwość kontaktu z kurierem. Klienci
zniosą podwyżkę cen, ale nie tolerują ignorancji. Kiedy telefon kuriera milczy
i kiedy ten celowo nie odbiera jest dobry powód by zmienić firmę. Nawet
spóźnienia nie irytują tak jak brak kontaktu z kierowcą.
Pamiętajmy, że praca kuriera nie należy do najprostszych.
Musi on dostarczać i odbierać paczki, doskonale znać miasto, być osobą
terminową, odporną na stres i opanowaną. Oczywiście musi odznaczać się wysoką
kulturą osobistą i nienagannymi manierami. A my klienci też nie jesteśmy
„święci”. Niekiedy kurierowi obrywa się za nic. Za to, że dotarł nieco
spóźniony, że jego poprzednik był niemiły, że pani w biurze obsługi nie była w
stanie odpowiedzieć na pytanie… A przecież kurier nie odpowiada za wszystko i
wszystkich we firmie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz